Ännu en Idolkväll


Yes, då var det dags för idol ikväll igen. Någon som vet vad det är för tema den här fredagen? Vem tror ni åker ut? Jag är som ni flesta kanske redan vet, galen i Lars. Tycker han är så cool! Rock-Robin är ju också skitbra! Och Alice är jätte duktig.. Facktist så har alla som varit med i Idol i år varit duktiga! Blir minst sagt spännande att se vilka som blir kvar ikväll..



Men hallå, varför har jag suttit framför Idol alla senaste fredagar? Då borde man ju gå ut och ha kul. Nje, jag blir nog lite soff-älskare när det närmar sig vinter. Så jobbigt med alla kläder som ska på och av om man ska parta, min lata sida tar helt enkelt över! Fast imorgon blir det facktist party för min del, trevligt!

Några som ska gå ut ikväll? Ha det så trevligt isåfall och drick en drink för mig!

Ta och kolla in den här gulliga tjejens blogg! http://www.melie.se/

Byebye / Beautybook

Kommentarer
Postat av: MINNIE

fin blogg! :)

2008-11-07 @ 19:02:46
URL: http://minniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0