bäst i test


Nu ska jag börja dra mig mot tåget hemåt. Vid 4 kan jag skriva igen, hörs då! Bjussar på en borste sålänge:

Tänkte skriva ett litet inlägg om den absolut bästa penseln jag äger och har testat för att sudda ut kanter och skugga ihop olika färger. Den kommer från Face, nr # 27. Gjord på mårdhår (det var vad dom sa i butiken, står ekorre på hemsidan?). Den här penseln är helt oersättlig enligt mig på att sudda ut kanter på ett snyggt sätt. Kan uppfattas som ganska klumpig vid första anblick på grund av dess storlek, den är ganska tjock, men som sagt har aldrig haft någon bättre! Kostar mellan 150 och 200, minns inte riktigt. Värt varenda krona och lite till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0