Det kallar jag kvalité!


Här har vi ett rött lack från Elizabeth Arden. Lacket heter Luxury Nail Color. Färgen har ett fantastiskt djup och krävs bara ett lager för att färgan ska täcka och vara jämnt. Kommer i en skitsnygg flaska.
Men nu till själva poängen. Dehär lacket har morsan min haft i över 8 år!!!
Det har alltså varit öppnat i över 8 år, och hon har aldrig hält i något för att få det mer flytande. Och dehär lacket har perfekt konsestens!
Jag fattar inte hur ett lack kan vara av så hög kvalité, men så är det.

Så vill du har ett lack som du kan ha lääänge utan att det torkar, satsa på Elizabeth Arden (jag har ingen aning om just dehär lacket säljs fortfarande, någon som vet?).

Här är det iallafall:



Nån som känner igen det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0