Jävla dag!


Dehär har då inte vart min dag idag!

Såhär roliga saker har jag varit med om:

Snubblade i trappan och skrapa upp knät. Men hallå, varför det lixom. Usch, onödigt.

Jag tappa mitt pressade solpuder i golvet, det gick inte bara sönder utan burken gick upp också så det spriddes över hela golvet, kul.

Jag ansträngde mig till det yttersta för att göra en god fin middag, men tappade hela talriken i golvet.

Har jag haft en toppendag? NEJ.

Dessutom så har blogg.se krånglat nått så kopiöst för mig!

Här en ganska gammal bild på mig (fotograf Tobias F):



Byebye / Beautybook

Kommentarer
Postat av: Emilia

Usch, låter nästan som fredagen den 13e - grej det :O hoppas du lyckas med en bättre dag imorgon!=)

2008-11-09 @ 21:28:47
URL: http://annaemiliadiveby.blogg.se/
Postat av: Emilia

Njaa för vissa kan det krångla jättemycket. Jag har väl haft blogg.se sedan maj eller något oc hdet har väl hänt att det krånglat någon gång men det är något man får stå ut med :P

2008-11-10 @ 21:53:35
URL: http://annaemiliadiveby.blogg.se/
Postat av: sandra

snygg bild :)

2008-11-10 @ 22:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0