Lars och Nattkräm!


Jaha, då var Lars ur leken då. Trist, fast alla är bra och någon måste ju åka.

Kul att så många är med och tävlar i min utlottning av nivea produkter som ni hittar under kategorin "Tävlingar". Lycka till till er!

Nu ska jag kasta mig i sängen så jag orkar skriva massa skoj till er imorgon!

Tänkte först ge ett litet tips på en jätte billig men facktist riktigt, riktigt bra, nattkräm! Den är från Willys egna sortiment (därav priset) finns dagkräm av samma sort också. Passar normal till fet hy. Minns inte riktigt pris, men som sagt under medelpris! Värt att nämnas också är att den doftar underbart! Såhär ser den ut:



Sov sött vakna blött, Höhö!

Lägg enkelt till min blogg på bloggkoll via denna länk:
Följ min blogg med bloggkoll

Byebye / Beautybook

Kommentarer
Postat av: © A N N I S P A N N I S

Ååh, tack så mycket! :)

2008-11-07 @ 23:27:43
URL: http://akolan90.blogg.se/
Postat av: Angelica's plaza

haha jasså, visste inte ens att Willys hade sånt. Kanske man får prova på då =)

2008-11-08 @ 00:21:27
URL: http://eunices.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0