Ni gör mig så glad!


Har fått så mycket fina kommentarer för min blogg, både här på bloggen och från annat håll. Så himmla kul att ni gillar den! Tack för alla gulliga ord och kom ihåg att jag skriver om det ni vill veta så vill ni veta något speciellt så är det bara att dimpa en kommentar om det! Puss på er!

Någon som såg på Idol för en stund sen föresten? Fan va bra det var ikväll, tråkigt att någon ska åka ut. Jag tror iallafall att det blir Anna som drar ikväll. Och Robin hänger nog löst. Får la se om jag har rätt eller inte!



Jag har som jag sa rensat bland mina bilder idag, Och ni kanske inte vet det men jag har inte bara stått framför kameran utan jag gillar väldigt mycket att fota också! Hittade lite fina naturbilder som jag bjuder på här: (taga med en Canon Eos 300D )

 

Tar gärna emot kritik för bilderna, vad tyckte ni om dom? Vet att det är några som läser min blogg som själva har foto-bloggar, If you see. Kommentera gärna bilderna!

Byebye / Beautybook

Kommentarer
Postat av: Malin

jag älskar den andra bilden , oskärpa och skärpa är de bästa som finns. Det är så fint med att du fått fokus på de främsta grenarna och de är suddig bakgrund. många plus på det , den första bilden var också fin men hade vart grym om de var ungefär som den andra. :)

2008-11-07 @ 22:32:27
URL: http://baramalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0