"Veckans drink"?


Vaknade nyss, haha, illa. Fick veta en rolighet nyss, det blir sushi till middag idag, yes!
Hade alla det bra igår? Jag hade iallafall en riktigt rolig kväll! Haha, ojoj...

Vad ska man göra idag då.. Ska nog inte rida, båda hästarna jag rider är halta, shit, kul. Så ska väl mest slappa, blogga, äta sushi och dra till mr.H, mr.J, mr.G och mr.F ikväll. Många mr och många (punkter) i den meningen!

Händer ikväll?

Som ni nog inte vet så är jag väldigt intresserad av drinkblandning och dyl (ska utbilda mig till bartender i augusti nästa år) så tänkte att det kanske skulle vara en idé att slänga upp en "veckans drink" innan helgerna.

Vad skulle ni tycka om det?


Nu ska jag få i mig lite frulle och sedan kommer lite smått och gott!

Byebye / Beautybook

Kommentarer
Postat av: Mr.J

Aaa, de ser vi fram emot! när kommer du hit d?

2008-11-15 @ 14:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0