Veckans lack!

Kom nyss hem från stada. Jag är hungrig, hmm, vad ska man hitta på att laga..?

Här har vi iallafall de ill-gröna lacket jag har skrivit om. De vart inte riktigt den gröna färgen jag trodde det skulle bli, drog lite för mycket åt det gula hållet för min smak. Var lite svårt att få det gämt och snyggt på nageln med, var tvungen att måla tre lager innan jag vart nöjd, men skulle inte skada med ännu ett lager! Visst, lacket var inte vad jag trodde, men när de väl sitter där så är det rätt ballt, riktigt metalliskt!

Klippte naglarna en bra bit med!

Lacket är från Mist Stockholm och kostar 90 kr.

Tycks?


Kommentarer
Postat av: RM

Ah, fint!

2008-11-05 @ 19:15:30
URL: http://recenseramera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0