Hello Darls!


Haft en trevlig morgon? Tja, själv vakna jag nyss... Usch det är fan illa alltså.

Sååå irriterad över att bilderna blev fel fortfarande, menmen, här uppifrån kan jag ju inte göra något. Och vet ni vad?!
HELA marken är täckt av ett tjockt lager SNÖ! Ojoj.. Vintern är väl nära för oss neråt i landet också antar jag. Mest jobbigt tycker jag, men, man får ju ha så snygga kläder på sig, så många kläder på sig, och det gillar vi!

Imorgon ska jag sätta centrum här upp på prov. Ska hitta varma, snygga vinterstövlar, någon ny bh eller två, och också försöka mig på ett par jeans. Får se hur utbudet här är och om jag hittar nått imorgon!

Ja ungifär såhär ser det då ut:



Byebye / Beautybook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0