Ny kategori!


Tänkte bara tipsa er om 2 st riktigt bra puderborstar.

Den första kommer från Lancome. Vet inte om den finns att köpa längre, den är väääldigt gammal, men ack så bra den är! Skulle gissa att den är av get eller ponnyhår. Absolut den bästa puderborsten jag testat, och det är många! Den är sådär riktigt stor, med ett riktigt långt skafft. Gul och svart, med bruna hår. Känns riktigt lyxig!

Den andra kommer från Face, nr # 2. Också en jättebra borste av gethår, om jag minns rätt. Känns inte lika lyxig som Lancome borsten på grund av storleken. Silvrig och svart, med svarta hår. En borste som bara har blivit bätte ju mer jag använder den och ju mer jag tvättar den!

Tänk på att bra puderborstar bara blir bättre och bättre ju längre tiden går, då borsten "utvidgar" sig mer.

Här har vi dom!


Kommentarer
Postat av: Abdi

Checka min nya blogg och berätta vad du tycker, förresten hälsa alkisen.

2008-10-29 @ 20:07:38
URL: http://fokzen.cybersite.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0