Veckans tre måsten

Andra dagen för beautybook nudå! Ser att det är några som hittat hit, skojj! Idag kommer tips # 2, ska försöka skriva ihop en fakt text om någon produkt, kommer komma en Tänk på ... och lite annat smått och gott!

Tänkte först ge er min lista på veckans 3 måsten:

1. Färgstarkt nagellack : Har bara haft fransmanikyr i ett år, men nu är det ändrig på det! Coola lack i färgerna rosa, illgrönt och glitter i olika färger kommer synas på mina naglar långt framöver!

2. Stickat : Älskar alla snygga stickade tröjor. Men framför allt stickade klänningar/tunikor, mmh!

3. Hårinpackning : Utan den skulle jag vara så gott som hårlös så mycket som jag har misshandlat mitt hår i mina dar... (kommer närmsta dagarna skriva ett fakta inlägg om just hårinpackning, håll utkik!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0