Grattis!


Nu är lottningen klar!
Vinnaren får en goodiebag med:
Makeup remover
nightcreme
daycreme
refreshing toner
cleansing milk
cleansing wipes!

Och vinnare av denna goodiebag är Elin H som kommer nerifrån skåne!
Jag har kontaktat dig via mail så du vet att du har vunnit. Varorna skickar jag på måndag, så dom bör komma i mitten av nästa vecka, STORT GRATTIS!

Kul att sååå många var med och tävlade! Och för er som inte van (självklart för dig också Elin) så kommer det komma upp en ny tävling redan nästa vecka, håll utkik!

Här är då produkterna:



Kul det här med tävlingar.

Och än en gång, GRATTIS!

Byebye / Beautybook

Kommentarer
Postat av: AnnisPannis

åååh jag som ville vinna :(

2008-11-14 @ 13:18:52
URL: http://akolan90.blogg.se/
Postat av: Agnieszka

Ohh vad tråkigt att man inte vann då=(

Men jag är på nästa tävling!

kram

2008-11-14 @ 14:23:06
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0