Skoköp!


Känner att jag har kommit in i ett litet köpberoende som jag kan göra ibland. Inte bra, haha!

Här är iallafall mina fina skor jag köpt idag. Som högst 11 cm klack.
Köpta på Din Sko för 400 kronor. (kul att mina ben ser vita ut, det är min kamera som inte är anpassad för utomhusfoto)





Eftersom jag ska gå bartenderkurs nästa sommar och är rätt intresserad av drink blandning och så i övrigt så köpte jag även bok till min drinkboks-samling:
Cocktail Guiden, skriven av Magnus Bergquist



Yes, köpa, köpa, köpa. Undrar vad jag ska köpa imorgon...

Byebye / Beautybook

Kommentarer
Postat av: Emilia

Spännande :D

2008-11-10 @ 21:23:19
URL: http://annaemiliadiveby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0