Nagelönskan från anonym!


Fick nyss en anonym kommentar som löd såhär:

"tyckte riktigt mycket om det här lacket. men bor ej i stockholm så det är något svårt för mej att få tag i det. du tror inte att du skulle kunna nämna lack i "vanliga" märken som från t.ex. make up store, depend, isadora och liknande? (:
följer din blogg varje dag, och har fått enormt myckt bra tips.
sluta aldrig blogga (a)(y)"

Skulle va jätte kul att veta vem du är, skit kul att du tycker så mycket om min blogg!

Och självklart kan jag göra det, får bli ett lack som går att köpa i de flesta butiker nästa gång! Tack för feedback! Och nejdå, jag ska inte sluta blogga! Puss på dig!

Byebye / Beautybook

Kommentarer
Postat av: Belinda

tack för kommentaren ;)

2008-11-07 @ 22:42:11
URL: http://thailack.blogg.se/
Postat av: Rebecka

där har du min hotmail, jag som kommenterade om "önske" lack :)

2008-11-08 @ 12:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0