Halloween!


Ja hörrni, snart är det då Halloween! Skit kul tycker jag!
Vad ska ni göra då? Halloweenfest eller? Vad ska ni isåfall klä ut er till? Eller ska ni inte klä ut er?

Om ni inte ska klä ut er så kan ni alltid sminka er coolt, och jag lägger ut på fredag förmiddag en skitsnygg steg för steg helloween sminkning i svart och rött! Här en tjuvkikar bild på den:



Fan, jag måste verkligen ta och köpa ett par jeans, en bh och ett par varma skor. Tror det får bli till helgen och då lägger jag själklart upp bild på det också!

Här kommer föresten en liten bild i min älskade tidigahöst jacka!:



Nä jag ska ju me ett tåg så här kan jag inte sitta längre!

Byebye / Beautybook

Kommentarer
Postat av: josse

wow, vilken jacka! den är snygg och du är snygg! ;)

2008-10-30 @ 23:50:03
Postat av: Sandra

Snygg jacka! Synd att man inte kunde se resten av dina makeup-halloween bilder :/ Vi får lägga ut och visa varandra olika halloween smink, hoppas många sminkar sig :)

2008-10-31 @ 14:14:54
URL: http://sandrabergenstraahle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0