Förslag?


Usch, känner mig inte riktigt bra idag. Har ont i halsen och känner mig allmänt trött.

Har piss-dålig fantasi om vad jag ska skriva om också. Kan ni inte ge mig lite förslag, annars är jag rädd att det mest blir onödiga, tråka texter idag bara för att fylla ut lixom. Help!

Åt nyss glass, tänker ta mer glass nu. Glass med kolasås, mumma! Och ikväll är det ensam mamma söker-final, kul! Men man vet ju redan vilka som "vinner" så jätte spännande är det ju inte ändå. Men kul att se. Men det är ju stört hur mycket man börjar längta tillbaka till sommaren när man ser programet! Med allt vatten, gröna gräsmattor, färgglada klänningar, musiken och allt, underbart att se men saknar sommaren gör man desto mer.

Här en bild jag tog i Hunnebostrand (västkusten) för två år sedan, hur härligt ser det inte ut!



Byebye / Beautybook

Kommentarer
Postat av: Jossi

Sv; Haha, jaa det är dom :D

2008-11-16 @ 16:39:40
URL: http://jossisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0