Ge mig pankaka!


Jag vet inte varför, men det absolut första jag tänkte på när jag vakna nar att jag vill ha pankakor. Nå fruktansvärt mycket! Usch, inte orkar man göra det heller så får blir en gammal sketen macka...

Slänger strax upp det andra tandbleknings inlägget. Ska bara tvätta och smörja ansiktet först. Gör det ni med, det är viktigt!
Och såklart är det Niveas daycreme och niveas ansiktsvatten jag använder som ni vet. Och snart kan ju ni också det om ni är med och tävlar!




Kolla dessa godingar. Fan så snygga dom är. Hittade bilden på google och det fanns ingen länk till vart dom kommer ifrån. Men sånna skulle jag vilja ha!

Byebye / Beautybook

Kommentarer
Postat av: collentine

fattaru hur lång du skulle va i dom eller, typ 2 meter fan hur skulle de vara? x'D

2008-11-08 @ 15:01:56
Postat av: Lia

Haha, du skulle känna dig bra liten då gabbe! ;) <3

2008-11-08 @ 15:04:51
URL: http://beautybook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0