The Body Shop

God morgon!

Det är nog inte bara jag som har The Body Shop som en av sina favorit skönhets butiker. Tänkte tips om mina favoritprodukter för huden härifrån!

För det första är det värt att nämna att en del av deras affärsideé innebär att värna om miljön. Måste också nämna att dom har ett helt fantastiskt utbud av dofter på sina produkter. Deras dofter som jag gillar bäst på olika krämer är: sea, strewberry, papaya, passion fruit och olive.

Här har vi deras boddybutter, helt fantastiskt! Smälter perfekt in i huden och lämnar en kännsla av silke! Kostar: 165 kr. Helt prisvärt!



Deras bodyscrub är oljebaserad med salt och Community Trade-producerat socker för att exfoliera. Scruben gör huden jätte mjuk och len. Kostar: 215 kr. Prisvärt!



Showergelen är härligt uppfriskande. Både rengörande och mjukgörande. Kostar: 102 kr.



Och sist men inte minst av mina favoriter har vi Lip-butter. Fuktighetsbevarande och vårdande för läpparna. Dom blir mjuka som bara den! Kostar: 95 kr. Liiite dyrt, men en väldigt dryg produkt!



Besök deras butiker eller deras hemsida för fler produkter. www.thebodyshop.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0