Tips # 15


Har fått en önskan att ta upp tips mot mörka ringar under ögonen.

Först och främst ska man se över om man sover och dricker tillräckligt? De kan spela stor roll i dehär sammanhanget. Stressar du mycke? De kan också ha inverkan.

Mörka ringar kan också bero på att man har dåliga blodvärden. Får du i dig tillräckligt mycket järn och protein?

I de flesta fall så är det tyvär så att det är ärftligt och då hjälper inte så mycket emot det, utan då är det helt enkelt bara att sminka över.

Men jag rekomenderar att du testar Lumene, time freze, instant lift eye creme. Den är inte bara bra för mörka ringar utan den motverkar också påsar under ögonen. Den kostar ca 160 kr. Och ja, jag vet att det är en kräm mot rynkor, men det är den enda krämen jag testat som funkar mot mörka ringar och påsar, så den e absolut värd att testat iallafall!


Kommentarer
Postat av: orchid

den måste jag testa..tack

2008-11-07 @ 11:38:09
URL: http://orchid.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0