Lush!


De flesta här väl hört om Lush, men alla kanske inte har testat(?) Då har ni absolut missat något!
Lush har helt underbara tvålar, boddybutters, massageoljor och dyl. Lush håller sig ifrån förpackningar så mycket som möjligt på grund av miljöskäl, vilket är toppen! Produkterna är därför de flesta i fast form.
Produkterna har helt fantastiska utföranden, kolla bara in bilderna här nere!
Mina absoluta favoriter i sortementet är:

Massageoljan Glitterbug! Doftar helt fantastiskt! Första veckorna jag hade den så gick jag och luktade i påsen med gämna mellanrum, haha!



Showerjellies! Dom är som geléklumpar, känns skithäftiga och är jätteroliga att leka med! De wobblande klumparna gör en desutom riktigt ren och goddoftande. Och dom är skitsnygga, kolla bara!



Butter creams: För att dom är så fruktansvärt snygga! De är utformade som bakverk och luktar jättegott. hur många har bakverk i badrummet? Fler borde ha!



Och kolla in dehär coola halloween produkterna!
Tvål och duschgel:



Läs om produkterna och se hela sortimentet på: www.lush.se

Kommentarer
Postat av: Tina

svar: Underbart! Fortsätt inspireras.

Älskar dina ögonbryn, önskar jag hade såna haha. ;0)

2008-10-28 @ 20:25:46
URL: http://beleza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0