Oj så duktig jag är!


Nu gottfolk, tror det eller ej, men jag har facktist varit ute och sprungit! Wuhuu! Men, jag tog hårt av det...
Åt nyss mat, mumms. Satt fint de! Nu ska ja slappa lite framför tvn. Kul att ni kommenterar! fortsätt med det, och när ni ändå gör det kan ni väl skriva vad ni vill läsa?

Eller ni kanske har någon fråga? Fråga vad som hellst så lovar jag att svara. Man kanske skulle testa att ha någon frågedag när ni ställer massa frågor och jag svarar på frågorna i ett inlägg i bloggen, skulle det vara något?

Jag har bara bloggat i en vecka men det är en del som hittat hit och uppenbarligen fortsätter att läsa, jättekul!

Ska duscha nu och självklart med mitt älskade schampo, inget speciellt man är jättebra för mitt hår. Elvital´s Anti Breakage. Här har ni de:



Bybye / Beautybook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0